Krösatågen

Under hösten 2014 har vi tillsammans med Lindqwist Kommunikationsbyrå arbetat med Krösatågens kampanj "Hemtrevlig resa", där ett besök och inredningsförslag av inredare Åsa Andreasson fanns i vinstpotten. Tävlingen gick ut på att man skulle föreviga ett hemtrevligt ögonblick ombord på Krösatågen på Instagram.

Vi fick i uppdrag att ta fram en kampanjsajt som samlade alla bidrag på ett och samma ställe, samt visade uppdateringar om kampanjen och information om hur man gick tillväga för att delta i tävlingen. Dessutom gjordes designen på Krösatågens webbplats om i samma veva, och den gjordes även responsiv.

Kund: Krösatågen

Vårt uppdrag: Webbplats, Kampanjsajt

Vad vi gjorde: Design, Implementering

bild

Krösatågens nya startsida.

bild

Instagramflöde från kampanjsajten som visade alla bidrag under hashtaggen #hemtrevligresa.